Aby opis produktu wyświetlał się w innym języku wymagane jest spełnienie kilku warunków:
- odpowiednia konfiguracja modułu O sklepie > Języki,
- ustawienie aktywnego języka, w jakim będą wprowadzane opisy,
- dodanie opisu i nazwy produktu w innym języku.
Konfiguracja
Aby opisy produktów pojawiały się na sklepie w innym języku, należy odpowiednio skonfigurować sklep.
Należy przejść do O sklepie > Języki.
Klikamy na link Konfiguracja.
Zaznaczamy opcję Tłumacz asortyment w domyślnym języku.
Klikamy na Zapisz.
Od tego momentu jeżeli produkt będzie posiadał opis w innym języku to pojawi się on wtedy, gdy klient zmieni język na sklepie.
Jeżeli produktu nie będzie posiadał opisu w danym języku to nie wyświetli się on w sklepie.
Ustawianie aktywnego języka
Należy przejść do edycji języka (O sklepie > Języki).
Wybieramy język.
Zaznaczamy opcję Aktywny.
Klikamy na Zapisz.
Dodawanie nazwy produktu w innym języku
Należy przejść do edycji produktu (Asortyment > Produkty).
Wybieramy produkt.
Pod polem Nazwa należy kliknąć na ikonkę flagi języka.
Pojawi się dodatkowe okno z polem, w którym należy wprowadzić inną nazwę.
Po wprowadzeniu nazwy należy kliknąć na Zapisz.
Nie jest wymagane ponowne zatwierdzanie całego formularza produktu.
Dodawanie opisu produktu w innym języku
Należy przejść do edycji produktu (Asortyment > Produkty).
Wybieramy produkt i klikamy na link Opis.
Pod polem Opis należy kliknąć na ikonkę flagi języka.
Pojawi się dodatkowe okno z polem, w którym należy wprowadzić inny opis.
Po wprowadzeniu opisu należy kliknąć na Zapisz.
Nie jest wymagane ponowne zatwierdzanie całego formularza produktu.