Gabaryt paczki można ustawić indywidualnie dla każdego produktu.
Jeżeli produkt nie będzie posiadał ustawionego gabarytu to w koszyku zostanie automatycznie nadany domyślny gabaryt.
Nadanie gabarytu jest bardzo ważne, gdyż wpływa na koszt dostawy oraz dostępność Paczkomatów w koszyku.
Ustawianie domyślnego gabarytu
Aby ustawić domyślny gabaryt na wszystkie produkty należy przejść do Konfiguracja > Dostawa.
Wybieramy Paczkomaty i przechodzimy do edycji dostawy.
W edycji klikamy na zakładkę Integracja.
Z listy Domyślny gabaryt wybieramy pożądaną opcję.
Po wypełnieniu formularza klikamy na Zapisz.
Ustawianie gabarytu dla produktu
Z menu wybieramy Asortyment > Produkty.
Wyszukujemy produkt i przechodzimy do jego edycji.
W edycji klikamy na link Płatność i dostawa.
Zaznaczmy opcję Odbiór w Paczkomatach.
Aktywne zostaną pola, w które należy wprowadzić ilość produktu jaka zmieści się w opakowanie danego gabarytu.
Jeżeli ilość produktu w koszyku zostanie przekroczona (będzie powyżej limitu), Paczkomaty zostaną zablokowane w całym koszyku.
Po wypełnieniu formularza klikamy na Zapisz.