Domyślnie wszystkie produkty nadają się do obioru przez Paczkomaty.
Aby zablokować Paczkomaty dla określonych produktów, można to zrobić na dwa sposoby:
- Wprowadzić maksymalną cenę produktu, powyżej której produkty nie będą dostarczane przez Paczkomaty
- Blokować Paczkomaty pojedynczo dla każdego produktu
Maksymalna cena produktu
Wprowadzenie do konfiguracji maks. ceny produktu spowoduje, że produkty kosztujące powyżej limitu nie będą mogły zostać wysłane przez Paczkomaty.
Aby ustawić maks. cenę należy przejść do Konfiguracja > Dostawa.
Wybieramy Paczkomaty i przechodzimy do edycji dostawy.
W edycji klikamy na zakładkę Integracja.
W pole Nie wysyłaj produktów powyżej wartości wprowadzamy ustalony limit.
Po wypełnieniu formularza klikamy na Zapisz.
Blokada Paczkomatów dla określonych produktów
Z menu wybieramy Asortyment > Produkty.
Wyszukujemy produkt i przechodzimy do jego edycji.
W edycji klikamy na link Płatność i dostawa.
Odznaczamy opcję Odbiór w Paczkomatach.
Aby zmiany zostały zapisane klikamy na Zapisz.
Jeżeli w koszyku będą znajdować się produkty wśród których jeden z nich będzie posiadał blokadę, to Paczkomaty zostaną zablokowane na cały koszyk.