Jak skonfigurować Credit Agricole Raty

Aby przystąpić do systemu ratalnego właściciel sklepu powinien podpisać umowę z bankiem. W tym celu musi skontaktować się z jego przedstawicielem.

Informacje na temat sprzedaży ratalnej można uzyskać pod adresem: http://www.credit-agricole.pl/partnerzy-biznesowi/sprzedaz-ratalna

Aby skontaktować się z bankiem, należy wypełnić formularz kontaktowy znajdujący się na stronie: http://www.credit-agricole.pl/kontakt/e-mail/kontakt-dla-firm (w notce przedstawić cel kontaktu).

Po podpisaniu umowy sklep otrzymuje Identyfikator, który będzie służył do komunikacji pomiędzy sklepem a bankiem.

Konfiguracja po stronie sklepu

Po uzyskaniu identyfikatora przechodzimy do Konfiguracja > Płatności.

Wybieramy płatność Credit Agricole Raty i przechodzimy do jej edycji.

Klikamy na zakładkę Integracja.

Wypełniamy formularz:

  • Identyfikator sklepu – uzyskany po podpisaniu umowy z bankiem
  • Hasło – należy samemu ustalić hasło, które później przekazujemy do banku
  • Nazwa sklepu na wniosku

Po uzupełnieniu formularza klikamy na Zapisz.

Przekazanie adresów powrotu

Do banku należy jeszcze przekazać 3  adresy powrotu które dostępne są w formularzu edycji płatności.

Instalacja gotowa!