Aby przystąpić do systemu ratalnego mBanku właściciel sklepu powinien podpisać umowę z bankiem i uzyskać status Partnera.
Informacje na temat sprzedaży ratalnej można uzyskać pod adresem: http://www.mbank.net.pl/sklepy-internetowe/integracja-platnosci/#tab-0
Aby rozpocząć procedurę należy wypełnić formularz znajdujący się pod adresem: https://www.mbank.net.pl/public/rejestracja.php?ms=re&raty=1
Należy oczekiwać na kontakt z przedstawicielem banku.
Po pozytywnej weryfikacji wniosku sklep otrzyma Id Sprzedawcy.
Konfiguracja po stronie sklepu
Po uzyskaniu identyfikatora przechodzimy do Konfiguracja > Płatności.
Wybieramy płatność mBank RATY i przechodzimy do jej edycji.
Klikamy na zakładkę Integracja.
Wypełniamy formularz:
- ID sprzedawcy – uzyskany po podpisaniu umowy z bankiem
- Hash – potrzebny do autoryzacji statusów wniosków
Po uzupełnieniu formularza klikamy na Zapisz.
Konfiguracja po stronie banku
Należy przejść do strony logowania https://www.mbank.net.pl/public/login.php?ms=lo i zalogować się do panela.
W menu wybieramy Profil > Edycja danych i zaznaczamy opcję Posiadam sklep internetowy i chcę umożliwić klientom skorzystanie z dodatkowej formy płatności- kredytu ratalnego mBank Raty.
Przekazywanie adresu powrotu
Logujemy się na konto partnera mBanku wybieramy w menu Profil > mBank Raty > Konfiguracja i wprowadzamy adres powrotu dla sklepu (na liście może być dodanych kilka sklepów).
Adres powrotu pobieramy z formularza konfiguracji mBank RATY w panelu sklepu.
Instalacja gotowa!