Aby połączyć sklep z serwisem PayU wymagana jest rejestracja w systemie.
Rejestracji można dokonać pod tym adresem: https://secure.payu.com/cp/register?execution=e1s1
Konfiguracja po stronie PayU
Po potwierdzeniu rejestracji otrzymasz login i hasło którymi będzie można zalogować się do panela PayU.
Formularz logowania znajduje się pod tym adresem: https://secure.payu.com/user/start?lang=pl
Po zalogowaniu pojawi się lista sklepów zgłoszonych do PayU.
Przy wybranym sklepie klikamy na link Edytuj (pojawi się formularz z 3 zakładkami).
W zakładce Dane sklepu podajemy link i opis sklepu.
W zakładce Punkty płatności przechodzimy do edycji wybranego punktu płatności klikamy na link Edytuj.
W formularzu uzupełniamy wymagane pola:
- Nazwa punktu płatności
- Kodowanie danych – UTF-8
- Zaznaczamy opcję Zabezpieczaj moje transakcje/Sprawdzaj poprawność sig-a
Po wypełnieniu formularza klikamy na guzik Zapisz zmiany.
Po zapisie konfiguracji pojawią się następujące parametry, które należy skopiować:
- Id punktu płatności (pos_id)
- Klucz (MD5)
- Drugi klucz (MD5)
- Klucz autoryzacji płatności (pos_auth_key)
Konfiguracja po stronie sklepu
W panelu sklepu należy przejść do Konfiguracja > Płatności.
Wybieramy płatność PayU i przechodzimy do jej edycji.
Klikamy na zakładkę Integracja.
W formularzu wprowadzamy parametry połączenia skopiowane z panela PayU.
Dodatkowo zaznaczamy opcję Obsługa parametru sig (tylko i wyłącznie jeśli ta opcja została włączona w panelu PayU).
Po uzupełnieniu formularza klikamy na guzik Zapisz.
Przekazanie adresów powrotu
Kopiujemy adres, które znajdują się w panelu sklepu w konfiguracji płatności PayU.
Przechodzimy do konfiguracji punktu płatności (po stronie PayU) i wprowadzamy skopiowane adresy w pola:
- Adres powrotu – błąd
- Adres powrotu – poprawnie
- Adres raportów
Konfiguracja gotowa!