Jak skonfigurować SYGMA Raty

Aby przystąpić do systemu ratalnego SYGMA Raty właściciel sklepu powinien podpisać umowę z bankiem.

Aby rozpocząć procedurę należy wypełnić formularz znajdujący się pod adresem: https://www.sygmabank.pl/kontakt/formularz-dla-kontrahentow?prmedium=babel&prname=formularz-kontaktowy-dla-kontrahentow

Należy oczekiwać na kontakt z przedstawicielem banku.

Po pozytywnej weryfikacji wniosku sklep otrzyma Numer sklepu Partnera oraz identyfikator warunków kredytu.

Konfiguracja po stronie sklepu

Po uzyskaniu identyfikatora przechodzimy do Konfiguracja > Płatności.

Wybieramy płatność SYGMA Raty i przechodzimy do jej edycji.

Klikamy na zakładkę Integracja.

Wypełniamy formularz:

  • Numer sklepu Partnera – uzyskany po podpisaniu umowy z bankiem
  • Typ kredytu – identyfikator warunków kredytu uzyskany po podpisaniu umowy z bankiem
  • APP_OK – identyfikator adresu powrotu pozytywnego
  • APP_CANCEL – identyfikator adresu powrotu negatywnego (anulowanie transakcji)
  • Typy produktów – rodzaj sprzedawanych produktów w sklepie

Po uzupełnieniu formularza klikamy na Zapisz.

Konfiguracja po stronie banku

Do banku należy przesłać adresy powrotu.

Bank odeśle odpowiadające im identyfikatory, które należy wprowadzić w pola APP_OK i APP_CANCEL.

Instalacja gotowa!