Jeżeli klient wybrał opcję płatności za zamówienie realizowaną przez zewnętrzny serwis (PayPal, zPay, PayU, DotPay, itp) lub przez system ratalny, istnieje możliwość ponowienia próby zapłaty za to zamówienie w przypadku, gdy nie została ona zrealizowania poprawnie.
W tym celu należy przejść do listy zamówień Sprzedaż > Zamówienia.
Wybrać zamówienie klienta.
W edycji zamówienia klikamy na link Płatność.
Pojawi się link Wyślij link do płatności w …, po kliknięciu którego wiadomość zostanie wysłana.
System zawsze zapiszę ostatnią próbę wysłania wiadomości.
Aby dokonać edycji szablonu wiadomości, która jest wysłana do klienta, należy przejść do O sklepie > E-mail.
Klikamy na link Szablony.
Z drzewa wybieramy Link do płatności.
Jeżeli zamówienie zostało złożone z rejestracją to klient będzie mógł wygenerować płatność z poziomu historii swoich zakupów.