Jak wysłać link do wygenerowania płatności

Jeżeli klient wybrał opcję płatności za zamówienie realizowaną przez zewnętrzny serwis (PayPal, zPay, PayU, DotPay, itp) lub przez system ratalny, istnieje możliwość ponowienia próby zapłaty za to zamówienie w przypadku, gdy nie została ona zrealizowania poprawnie.

W tym celu należy przejść do listy zamówień Sprzedaż > Zamówienia.

Wybrać zamówienie klienta.

W edycji zamówienia klikamy na link Płatność.

Pojawi się  link Wyślij link do płatności w …, po kliknięciu którego wiadomość zostanie wysłana.

System zawsze zapiszę ostatnią próbę wysłania wiadomości.

Aby dokonać edycji szablonu wiadomości, która jest wysłana do klienta, należy przejść do O sklepie > E-mail.

Klikamy na link Szablony.

Z drzewa wybieramy Link do płatności.

Jeżeli zamówienie zostało złożone z rejestracją to klient będzie mógł wygenerować płatność z poziomu historii swoich zakupów.