Serwis Allegro umożliwia zakładanie sklepów, dzięki czemu można tworzyć własną strukturę kategorii, w jakich dodatkowo będą wystawiane aukcje.
Informacje, jak założyć sklep znajdują się pod tym linkiem: http://faq.allegro.pl/artykul/24933/jak-wystawic-oferte-sklepowa
Jeżeli posiadasz już sklep na Allegro, to w trakcie dodawania nowego konta w sklepie, kategorie zostały automatycznie pobrane.
Odświeżanie listy kategorii w sklepie Allegro
Należy przejść do Sprzedaż > Allegro
Klikamy na link Użytkownicy.
Wybieramy konto i przechodzimy to jego edycji.
W zakładce Moje konto powinna pojawić się lista rozwijana ze strukturą kategorii. Jeżeli posiadamy sklep a jest brak kategorii to należy kliknąć na guzik Zapisz. W trakcie aktualizacji informacji system automatycznie sprawdzi, czy istnieje sklep i ewentualnie pobierze najnowszą listę kategorii sklepu.
W każdej chwili można pobrać nowe kategorie poprzez kliknięcie na link Importuj (który znajduje się obok listy rozwijanej z kategoriami sklepu).