Jak dodać nowe zamówienie

Należy przejść do Sprzedaż > Zamówienia.

Klikamy na link Dodaj zamówienie (pojawi się formularz konfiguracyjny nowego zamówienia).

Wypełniamy pola:

  • Miejsce złożenia zamówienia – skąd lub w jaki sposób zostało złożone zamówienie
  • Waluta
  • Status
  • Dostawa
  • Płatność
  • Sposób złożenia – wybieramy jedną z opcji. Pojawi się formularz do wpisania danych klienta (dane osobowe, adres dostawy, dane firmy).
    Po wprowadzeniu w pole E-mail adresu można sprawdzić czy istnieje konto z podanym adresem e-mail. Jeżeli istnieje to system automatycznie wypełni formularz danymi klienta zapisanymi w sklepie. Aby sprawdzić, czy klient istnieje należy kliknąć na ikonkę „Odśwież” (znajduje się obok pola E-mail).
  • Uwagi klienta

Aby zamówienie zostało zapisane klikamy na Dodaj.

Po prawidłowym zapisaniu zamówienia pojawi się karta zamówienia z pustą listą produktów.

Należy dodać produkty, aby zakończyć proces dodawania zamówienia.

Instrukcja, jak dodać produkt do zamówienia