Należy przejść do Sprzedaż > Zamówienia.
Klikamy na link Dodaj zamówienie (pojawi się formularz konfiguracyjny nowego zamówienia).
Wypełniamy pola:
- Miejsce złożenia zamówienia – skąd lub w jaki sposób zostało złożone zamówienie
- Waluta
- Status
- Dostawa
- Płatność
- Sposób złożenia – wybieramy jedną z opcji. Pojawi się formularz do wpisania danych klienta (dane osobowe, adres dostawy, dane firmy).
Po wprowadzeniu w pole E-mail adresu można sprawdzić czy istnieje konto z podanym adresem e-mail. Jeżeli istnieje to system automatycznie wypełni formularz danymi klienta zapisanymi w sklepie. Aby sprawdzić, czy klient istnieje należy kliknąć na ikonkę „Odśwież” (znajduje się obok pola E-mail). - Uwagi klienta
Aby zamówienie zostało zapisane klikamy na Dodaj.
Po prawidłowym zapisaniu zamówienia pojawi się karta zamówienia z pustą listą produktów.
Należy dodać produkty, aby zakończyć proces dodawania zamówienia.