Promocję ograniczoną czasowo można ustawić na 2 sposoby.
Ustawianie ceny promocyjnej dla jednego produktu
Należy przejść do listy produktów (wybieramy w menu Asortyment > Produkty).
Wyszukujemy produkt i przechodzimy do jego edycji.
Klikamy na link Marketing.
W pole Cena promocyjna wprowadzamy nową cenę.
Aby ustawić ograniczenie czasowe zaznaczamy opcję Ograniczenie czasowe.
W pole Data od i Data do wprowadzamy z kalendarza datę obowiązywania ceny promocyjnej.
Czas liczony jest od początku każdego danego dnia do jego końca (do godziny 23:59:59).
Po uzupełnieniu formularza klikamy na Zapisz.
Ustawianie promocji dla wielu produktów na raz
Należy przejść do modułu Rabaty i kody (wybieramy z menu Marketing > Rabaty i kody).
Klikamy na link Ustaw rabat.
Z listy rozwijanej Rodzaj wybieramy pozycję Rabat na produkty.
Wypełniamy wymagane pola:
- Nazwa – widoczna tylko w panelu
- Aktywny – czy rabat ma być włączony/wyłączony
- Wartość – wartość procentowa rabatu
- Okres ważności – w pola Data od i Data do wprowadzamy z kalendarza okres obowiązywania promocji
Czas liczony jest od początku każdego danego dnia do jego końca (do godziny 23:59:59).
- Tylko w godzinach – można wskazać konkretnie w których godzinach ma obwiązywać rabat
Instrukcja, jak ustawić rabat na kategorię
Instrukcja, jak ustawić rabat na producenta
Instrukcja, jak ustawić rabat na grupę klientów
Po wyplenieniu formularza klikamy na Dodaj.